2009. április 22., szerda

Terry Black elzavarja vacsoravendégeit!


Ez minden idők legbotrányosabb Hal a tortán estje! A sztár tombolt és elzavarta a vendégeit is!

Terry Black a hét leggyorsabbjaként bőven húsz percen belül szerezte meg vacsorájához az alapanyagokat. A híresség rutinos szakács, így a kihúzott menü sem okozott neki gondot. Sőt, a házigazda Györgyinek és Máriának külön fogásokkal készült. Terry lelkesedése azonban alább hagyott, amikor hatalmas vita kerekedett. A csete-paté addig fajult, hogy a házigazda a sértéseket hallgatva véget vetett a vendégségnek.
Terry Black apukaként rutinosan mozog a konyhában is, mindennap főz, így rutinosan oldotta meg a rá váró feladatokat. „Először pánikba estem, mikor meghallottam, hogy húsz perc alatt kell beszereznem a hozzávalókat, de végül sikerült a héten leggyorsabbként megoldanom ezt a feladatot.” – mesélte Terry. – „Naponta főzök, így nem okozott ez gondot most sem, hiába nem én találtam ki a menüt. Sőt, még a lányoknak külön készültem.” – tette hozzá a szerda esti házigazda.

A finom ételek mellett ezen az estén nem a felhőtlen jókedvé volt a főszerep. „Úgy gondolom, hogy a viccelődésnek és a csipkelődésnek is van egy határa. Györgyi elmondta, hogy nem szeretne a lapokban aznap megjelent témáról beszélni, Komár Laci ezt semmibe vette és irtó nagy veszekedés kerekedett.” – emlékezett vissza Terry Black. – „Az én lakásomban senkit ne alázzanak meg, ne sértsenek meg. Ráadásul ott volt a 8 éves kisfiam is, aki még csak hangos szót sem hallott soha, nem hogy ordítozást. Ez sok volt és úgy döntöttem véget vetek ennek.” – tette hozzá a házigazda, aki a hét legnagyobb botrányának tartja az estéjén történteket.


Forrás. sztarbutik.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO